umursamak...

neden bilmiyorum. insanların beni önemsediklerinden fazla önemsiyorum. ve bu da bana acı veren az şeyden biri bu hayatta. zaten umursamıyorum şeyleri. umurumda değil olanlar. ama umursadığım insanlar var. beni umursayan ve umursamayan. umursayanlara zaten sonsuz teşekkürlerim var hayatıma anlam verdikleri için. umursamayanlaraysa başka şeyler. teşekkür belki bi miktar hayatın değşik dygularını tattırdılar bana, mutluluk gibi olmayan duygular.hayatı öğrenmek için bunlar da gerekli mutlaka. bir miktar da eleştirim var ama şimdi ortaya çıkarmayacağım onları...
ayrıca sinirleniyorum. sırf nankörlükleri yüzünden. ne hakla sevildiğinden daha az sevebilirisn yada sevildiğin halde sevemezsin! hangi hakla! neyse, bunu da umursamayacağım. sakinleşmek ve sinirlenmem gerekene kadar sakin kalmak için. sinirlenmem gerektiğindeyse ne olur bilmiyorum. belki çok sinirlerinirim, belki de alışkanlıktan kalan bir sakinlik tarafından sarılırım. yapacağım şey insanları umursamamak da olmayacak. yani sırf acı veriği için insanlara daha az değer verecek değililm. ama kızıp kendimi yıpratmayacağım. belki birgün kendilerine verilen değeri anlarlar diye bekleyeceğim...

2 kişi tepki vermiş:

büşraa dedi ki...

bence canını acıtanlara dha az deer vermeı bı dene basaramıosan o zmn da onlara bellı etme verdıın deerı cnku dha da cok kırılırsın cnku kımse o kdr deerı haketmez superr cocuukk ;)

Adsız dedi ki...

Kendini yipratmama konusunda haklisin;fakat insanlara karsiliksiz verdiklerin de seni olgunlastirir,karsilik vermeyenler de bir tur anlam katabilirler hayatina sanirim...
Ama tabi bazen de "değmez bu yangın yeri, avuç açmaya değmez."...kendin ayarlamalisin!