meğer

ben ne çok hata yapmışım meğer
gözüm kapalı bakmışım meğer
yıllar geçmış ben saymışım meğer
dostum sanıp aldanmışım meğer

yıllarca sürer sanmışım meğer
boşa kalbimi açmışım meğer
vakit kaybıydı diyemem ama
sen hiç dostum olmamışsın meğer***

olsun varsın pişman değilim
biraz üzüldüm hepsi bu
ağlamam artık gidenlere
ağlamam artık bitenlere
ağlamam artık üzenlere, ihanet edenlere

candan erçetin-meğer

bu şarkı sözünü sadece şerkıyı beğendiğim için koymadım buraya. şarkıyı da beğendim tabi ama asıl amacım beni benden daha ifade edebileceğini düşünememdi. sadece bir yerinde değiştirme yapmak istiyorum. "sen hiç dostum olmamışsın meğer" değil "ben hiç dostun olmamışım meğer" durumuma daha uygun olabilir...

4 kişi tepki vermiş:

Adsız dedi ki...

Gidenin arkasından ağlamak yakışmaz.

Fantastic dedi ki...

arkasından ağlayacak değilim ama yine de dostunu (dost sandığın birini) kaybetmek zor geliyo insana...

~Gaen~ dedi ki...

zor gelir.gider neden gttiğini anlamazsın.senin iyiliğin için der bazen iyilik diye bişey bırakmadan gider.ne inancın kalır ne sevgin...

açtırmayın azımı.

Adsız dedi ki...

gerçekten çok mantıklı birşey olmuş....