offf!

lanet olsun hayatımı ele geçiren şeylerin hepsine. okula, derslere, en çok laboratuvar raporlarına, bir de yolda geçen zamana. okul başladığından beri kitap bile okuyamadım. hiçbir şeyi yetiştiremiyorum, daha sınavlarım başlamadı bile. bana günde fazladan bir yedi-sekiz saat ve dikkatimi toplayabilme becerisi lazım. yıllardır istediğim bölümden hiç memnun kalmamam da cabası. "okumıycam ben ya!". onlara vakit ayıramadığım için arkadaşlarımdan azar yeyip duruyorum zaten. sanki kendime vakit ayırabiliyorum. her ne haltsa. çok çılgın şeyler yapacakmışım gibi geliyor ama muhtemelen yapmam. burda saydığım şeyler beni nereye sürüklerse o tarafa doğru giderim herhalde. kendim olabildiğim zaman her şey çok güzel olacak, tabi önce "kendim"e karar vermem lazım. off. hayat çok zoooor!

0 kişi tepki vermiş: