evet evet...

evet evet. önceki yazılarımı falan okudum. vay be dedim. kendim yazdığım için değil gözüme güzel göründükleri için beğendim. zaten yarısını beğenmeim ama beğendiklerim de yazmaya devam ettirmeye yetecek kadar var. hem yazınca sıkıntım da azaldı. evet evet. bundan sonra bol bol yazarım dye umuyorum (gerçi hep öyle ummuştum ama, iş-güç-koşuşturma...) ama bundan sonra cümlelerin güzel olmasına falan dikkat etmiycem en azından bi süre öyle klavyeye geldiği gibi yazıcam. evet evet. birsürü cümlenin başında ama olucak. ne kadar itici görünürse görünsün. sıkıntımı geçirmek için yazıyorum kardeşim kitap çıkarmıycaz!neyse. bak 5 olmadı belki ama bilmemkaç dakika sonra gene yazıyorum. sıkılınca bidaha yazıcam.

(evet evet diyerek aklıma gelen fikirlerimi falan onaylıyorum herhangi başka bi saçmalık...)

0 kişi tepki vermiş: